S Pink Premium Pointer

Dapat Watermark dari Blogger Cik Ash | Thank You!!


Assalamualaikum...


Harini Murni sungguh seronok..
Buka email dapat email dari rakan blogger iaitu Ekin...
Empunya Blog cikash.blogspot..
Tau tak Murni dapat ape???
Dapat Watermark...
Cantik x???







Cik Ash ni macam tau2 Murni suka kaler ni...
Ape tunggu lagi terus tempek dekat gambar terbaru..
Selepie dengan anak daraku..Nur Alysa Sophia..
Muka Alysa ni sejibik muka Murni kann??
Ini laa namanya 'Kuah Tumpah ke Nasi'..



Murni dan Alysa



Nampak comey kan Watermark tu..
Kalau kawan2 teringin nak dapatkan watermark comey2 gini..
Boleh jer hubungi pemilik blog http://cikash.blogspot.com/
Mesti puas hati..
Sekali lagi Murni ucapkan terima kasih kepada Cik Ash..
lain kali boleh buat lagi..hihihi
Mmmmuahsss!!!








11 Komentar untuk "Dapat Watermark dari Blogger Cik Ash | Thank You!!"

wahhhh terharu tengok entri khas buat ekin.. terima kasih kak murni.. alhamdulilah sangat kak murni suka dengan warna hihihihi...

nina ke... hihihihi... talian di buka lagi ni 2 kosong

lahaiii comeynya.. copy paste sungguh mak dan anak.. hehhee

Lawoo watermark.. Terbaeklahh..

wah tahniah.. shomel watermarknya

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH