Meet and Greet with FAZURA di NEFFOS X1 NATIONWIDE ROADSHOW, PENANG

8:13 AM


Assalamualaikum..


Baru2 ni Murni dan rakan2 #projekbloggerutara telah dijemput ke Neffos X1 Nationwide Roadshow di Gurney Plaza, Pulau Pinang. Dan seperti yg semua tahu, Duta untuk telefon mudah alih jenama Neffos ni tak lain tak bukan, adalah pemenang anugerah pelakon wanita terbaik Festival Filem Malaysia ke-27 iaitu si Jelitawan Nur Fazura. 












Fazura mempromosikan dua telefon terbaru Neffos, X1 dan X1 Max yang masing-masing bersaiz 5.0 inci dan 5.5 inci dengan pemprosesan MediaTek Helio P10 yang menjadikan operasi telefon lebih pantas serta menjimatkan bateri.

Kedua-duanya membolehkan anda menggunakan telefon untuk pelbagai keperluan seperti bekerja, bermain game, melayari laman web dan bersosial.

X1 Max menggunakan teknologi pengecas pantas dengan 30 minit untuk cas sebanyak 50 peratus.

Neffos X1 dan X1 Max diperkenalkan awal tahun ini dengan Neffos X1 berharga RM769 untuk RAM 2GB dan storan 16GB manakala versi RAM 3GB serta storan 32GB pula berharga RM849.

X1 Max pula diperkenalkan dengan harga RM999 bagi RAM 3GB dan storan 32GB manakala versi RAM 4GB serta storan 64GB pula berharga RM1,199.





Dan haritu Murni and the gang tak lepaskan peluang untuk Meet and Greet dengan Fazura. Memang tak dinafikan beliau sangat cantik dan ramah..Murni sempat laa selpie dengan dia. Alahai tak sangka..hihihi















Untuk keterangan lanjut boleh layari Facebook dan website rasmi Neffos: 




Artikel Menarik Yang Lain

6 ulasan

  1. Bestnyaaaaa jumpa Fazura! Dapat selfie bersama lagi 😍

    ReplyDelete
  2. Untunglah dapat selphi dengan Fazura.
    Okay jugak harga phone Neffos X1 ni

    ReplyDelete
  3. wahh jmpa fazura...jeles la knpa bukan time uni dtg penang..hihihihi

    ReplyDelete
  4. fazura tak penah tak lawa

    ReplyDelete
  5. untung dapat gambar dengan fazura hihihihi

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang