Lazada Malaysia Big Baby Fair

8:43 AM

Assalamualaikum..


Lazada Malaysia Big Baby Fair | Baru2 ni heboh pasal Lazada sale sempena ulang tahun ke-5 Lazada di Malaysia. Semalam pulak Lazada buat sale lagi sempena "Big baby Fair'. Ya Allah macam tahu2 Murni baru bercadang nak shopping barang2 baby yang bakal lahir Julai nanti. baru duk cakap kat husband weekend ni naK kena pergi shopping barang2 baby baru laa. Sebab belom beli ape pon lagi.





Tapi semalam bila buka FB ramai pakat update kata Lazada buat sale Big Baby Fair. Ape lagi cepat2 buka website http://www.lazada.com.my/ terus melekat dekat situ. Mana tak teruja dengan tawaran diskaun hingga 85%. Ape lagi tunggu kawan2 jom laa join Murni bershopping sempena Lazada Big Baby Fair ni. Sale ni bermula pada 29 Mac hingga 2 April sahaja tau. jadi cepat2 lerrr...





Sempena dengan Lazada Malaysia Big Baby Fair ni, lazada juga mengadakan contest untuk para blogger iaitu Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. Hadiah yang lumayan menanti 6 pemenang bertuah nanti. Hadiah berupa RM500 voucher membeli belah di Lazada Malaysia menanti setiap pemenang. Jadi Murni nak cuba laa mana tau ada rezeki baby dalam perut ni boleh laa Murni shopping barang persiapan untuk menyambut kelahirannya nanti pada bulan Julai nanti. InshaAllah Aamiiin!


Untuk menyertai contest ni sangat mudah. Semudah ABC gitu. hehehe. kawan2 dikehendaki menjawab 3 soalan jer iaitu:


a. What is your favourite brand of diapers for your baby (or future baby)? 

b. What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)? 

c. Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children). 



Ok ini jawapan Murni tau....


a. What is your favourite brand of diapers for your baby (or future baby)? 







Murni memang pengguna setia lampin pakai buang jenama Drypers. Kenapa Murni pilih jenama Drypers dan jenis Drypantz adalah kerana:

Drypers Drypantz diiktirafkan sebagai Lampin Seluar No. 1 di Malaysia. Ia menerima Anugerah Inovasi Pilihan Pengguna 2015/2016 di mana lebih 2,000 konsumer memilih dan bersetuju produk lampin ini adalah produk yang berinovasi.

Drypers Drypantz memberi kekeringan berpanjangan sehingga 10 jam dan sungguh selesa dan fleksibel walaupun si manja aktif bergerak. Ia mempunyai pelbagai corak kartun yang menarik bagaikan sepasang seluar kecil.

Drypers Drypantz Activ-Core™ yang direka khas untuk menyerap air kencing dengan pantas dan mencegah aliran kembali. Ini membolehkan kekeringan berpanjangan sehingga 10 jam agar kulit si manja sentiasa kering, sihat dan ekstra selesa.

Drypers Drypantz Comfort Fit™ memberikan si manja keselesaan maksimum, kelembutan dan fleksibiliti ketika si manja sedang bermain dan berseronok. Ianya mudah dipakai dan ditanggalkan. Anda boleh koyakkan bahagian tepi Drypers Drypantz dan menukarnya seperti lampin biasa jika terdapat najis di dalamnya.

100% telus udara dengan 4 Ekstrak Tumbuhan Asli daripada Lidah Buaya, Kamomil, Zaitun dan Vitamin E, kulit si manja akan sentiasa nyaman, selesa dan terpelihara.


b. What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)? 



Dari Alysa sampai laa ke Danish Murni beri susu formula Anmum ni. Selang seli dengan susu badan. Dan untuk baby baru ni pon Murni nak beri Anmum juga disamping menyusu badan. Kenapa Murni pilih Anmum kerana:

Anmum Infacare 1 adalah susu formula untuk bayi yang berumur 0-6 bulan. Susu ini diformulasikan dengan komposisi gizi yang penuh hasil dari teknologi New Zealand. 

Didalamnya terdapat Protein Susu (Whey) yang baik untuk mengoptimalkan pertumbuhan, DHA & AA untuk perkembangan otak bayi, adanya Makronutrisi dan Mikronutrisi agar pembesaran bayi dapat berjalan baik dan Nukleotida untuk metabolisme tubuh. 



c. Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children). 

Bab ni Murni paling suka. Pilih satu barang dalam Lazada Malaysia. Oleh kerana stroller lama masa Alysa dan Danish dulu encik suami dah jual. Jadi untuk baby baru Murni terpaksa laa beli baru. Jadi inilah masanya untuk Murni mencari2 stroller yang harga berpatutan dan diskaun yang banyak. Terima kasih Lazada Malaysia kerana mengadakan "Big Baby Fair" ni. 






Ok sebelum mengundur diri  Murni nak jemput rakan2 blogger untuk Join Lazada Big Baby Fair Blogger Contest ni. Dan kepada semua pembaca blog Murni Alysa mai lekaih buka website Lazada Malaysia Big Baby Fair dan borong sakan barangan untuk anak2 anda. Ingat tau sale ni tamat pada 2 April 2017 (11.59mlm).



Artikel Menarik Yang Lain

6 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang