CASING FOR IPHONE 7 PLUS | SYMMETRY SERIES CRYSTAL EDITION FROM OTTERBOX.

2:51 PM


Assalamualaikum...


Dah 5 bulan jadi pengguna iPhone 7 Plus dan Murni masih tercari2 juga casing yang cantik kerana haritu casing untuk model iPhone 7 Plus sangat terhad dipasaran. Dan alangkah bertuah, pada hari lahir Murni yang ke-35 baru2 ni Murni dapat kejutan hadiah casing untuk iPhone 7 Plus ni dari Otterbox Asia. Mula2 Murni ingat yang ni casing iPhone yang biasa2 sahaja. Rupanya casing ni sangat2 laa luar biasa dan cantik. Sebenarnya Otterbox memang sudah terkenal sebagai pengeluar casing yang tahan lasak untuk pelbagai model dan jenis telefon bimbit dan tablet..Cuma kalini Murni baru berkesempatan mendapatkannya. Kalau tak percaya cuba buka link ni http://www.otterbox.asia/ macam2 ada..

Birthday gift from OTTERBOX


Jom tengok Murni buka kotak ni..memang sangat2 teruja...




Murni perkenalkan inilah dia CASE FOR IPHONE 7 PLUS SYMMETRY SERIES CRYSTAL EDITION WITH ALPHA GLASS FROM OTTERBOX. Cantik sangat2 kerana ia dihiasi dengan kristal tulen dari Swarovski® yang sangat2 bergemerlapan..Bak kata orang Penang, lip lap lip lap anak Mami..hehehe. Jadi lepas ini pengguna iPhone 7 & iPhone 7 Plus yang inginkan gaya mewah dan lain dari yang lain sila laa kunjungi website http://www.otterbox.asia/









Casing baru model SYMMETRY SERIES CRYSTAL EDITION ini juga didatangkan bersama ALPHA GLASS screen protector untuk perlindungan keseluruhan dengan anti-calar dan dan juga perlindungan hentakan. Jadi kalau handphone anda terjatuh tak perlu risau kerana casing ini meliputi seluruh badan telefon dan juga melindungi screen telefon anda dari retak.








Kawan2 mesti terfikir dengan adanya batu2 Swarovski tu tentulah rasa berbiji2 dan kasar pada jari2 kita. Sebenarnya tidak sama sekali, kerana  symmetry series crystal edition ini adalah direka dengan kristal Swarovski tulen yang luar biasa. Murni dapat merasakan kehalusan butiran kristal swarovski yang dilekatkan di casing tersebut bila menyentuh belakang casing..Seolah2 kita tak perasan bahawa ada butiran kristal kat situ. Yang dapat Murni rasakan adalah kelebutan dan kehalusan butiran kristal tersebut. Memang superb sangat2. Dari soal ketahanan memang tahan lasak..dah lebih 2 minggu Murni pakai tak ada sebiji pon butiran kristal tu yang tertanggal malah masih elok berkilauan. Memang puas hati.


Pandangan hadapan


Pandangan sisi


Pandangan belakang




IPHONE 7 PLUS CASSES SYMMETRY SERIES CRYSTAL EDITION WITH ALPHA GLASS ini boleh didapati dalam dua warna - Black Ombre Crystal dan Fractal Crystal. Harga untuk sampul iPhone 7 adalah RM419.00 harga untuk iPhone 7 Plus ialah RM499.00. Cepat2 dapatkan kerana untuk SYMMETRY SERIES CRYSTAL EDITION ini hanya ada 10 000 unit sahaja.


Jika berminat boleh membuat belian secara online: www.otterbox.asia.

atau hubungi OtterBox:

OtterBox APAC Facebook: facebook.com/OtterBoxBOXAPAC

OtterBox APAC YouTube: youtube.com/user/OtterBoxAPAC

OtterBox APAC Instagram: instagram.com/OtterBoxAsia
















Artikel Menarik Yang Lain

7 ulasan

  1. shock proof... memang best lah !

    ReplyDelete
  2. Untung kak dapat hadiah besday..

    ReplyDelete
  3. cantik casing tu...wah...iphone 7 ye...bestnya

    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  4. Salam
    You Been tag

    http://radenotion.blogspot.com/2017/03/thanks-for-nomination-sunshine-blogger.html

    ReplyDelete
  5. Wow! exclusive sangat sepadanlah dengan Iphone 7+ ;-)

    ReplyDelete
  6. sgt2 shining.. sygnya dh beli cover ip7 time ni.

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang