S Pink Premium Pointer

Tiqa & Tiqi si Bulus Sudah di Vaksin

Assalamulaikum...



Alhamdulillah dah sebulan setengah dua beradik bulus ni tinggal bersama kami. Dan isnin lepas encik suami bawa mereka berdua untuk suntik vaksin & makan ubat cacing..









Encik suami bawa mereka cucuk vaksin di Jabatan Perkhidmatan Veterinar Daerah Barat Daya, Pulau Pinang. Harga pon murah untuk Vaksin dan ubat cacing total bayaran untuk 2 beradik tu hanya rm55. Sebulan lagi diorang kena datang untuk cucuk satu dose lagi..hehehe












Maaf takde gambar masa operasi mencucuk sebab Murni takda. encik suami terpaksa memegang dua beradik tu untuk cucuk..hehehe












Next appointment 24/11/2016. Haritu timbang Tiqi (putih) berat 1.4kg & Tiqa (marble) berat 1.5kg. Tapi nampak macam Tiqi lagi besar dari Tiqa. Mungkin sebab Tiqi ekor panjang dan Tiqa ekor kontot. hehehe






Tiqa

Tiqi


Ok laa setakat ni dlu..nanti mummy update lg pasal bulus 2 beradik ni ok..hehehe



8 Komentar untuk "Tiqa & Tiqi si Bulus Sudah di Vaksin"

Nak bawa jugak lah kucing rumah mak dpaatkan vaksin..

alo.lo..comel Tiqa & tiqi ni duduk dlm sangkar tu.. kena ikut jadual vaksin tu mcm baby gak kan..hehe

Hai…saya singgah blogwalking dari www.qiyasaad.com

kucing kat rumah tak ada dapat vaksin kut xtaw la pulak... tanya mok dia pun tak taw... kena bawa p gak ni

comelnya tiqa dan tiqi.. kucing pun kena vaksin macam kanak-kanak kan..

Comel nama tiqa dan tiqi, secomel kucing akak :)

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH