Penyakit Darah Tinggi Saya Sembuh dengan Supplement

10:43 AM


Assalamualaikum...


Apa khabar semua? Murni doakan semoga semua pembaca blog Murni Alysa berada dalam lindungan Allah selalu..Aamiiin!


Setahun lepas Murni ada menulis tentang Murni ada menghidap penyakit darah tinggi masa buat medical check up untuk masuk kerja. Medical check up Murni gagal kerana ada Murni masalah tekanan darah tinggi. Boleh baca entry ni. Dan selepas dipantau tekanan darah Murni selama seminggu rupanya Murni ni ada penyakit Hypertension White Coat. Maksudnya bila Murni jumpa doctor atau berada dalam ketakutan tekanan darah Murni akan naik mendadak. Waktu biasa tekanan darah Murni adalah Normal. Boleh baca sini. Dan selepas itu Murni amalkan memakan supplement untuk ubati penyakit darah tinggi Murni tu. Boleh rujuk entry My 1st Supplement Untuk Penyakit Darah Tinggi.


Carta Tekanan Darah



Harini Murni nak share dengan kawan2 semua TESTIMONI diri sendiri setelah setahun lebih Murni amalkan memakan supplement Set Darah Tinggi Shaklee ni. Semalam Murni tengah checking machine BP Set ni. Sajer Murni check tekanan darah untuk tengok berapa bacaan tekanan darah Murni sekarang. Almaklum dah lama tak check.. Bahaya juga sebenarnya kalau kita lama tak check tekanan darah kita kerana kita tak tahu apa yg sebenarnya jadi kat badan dan jantung kita. Sebab itu laa kita selalu dengar banyak berita ada yang mati mengejut atau terkena stroke..ini berpunca dari tekanan darah laa..Dan tekanan darah tinggi berpunca dari jantung. Jadi untuk memastikan jantung kita sihat kita perlu buat medical check up sekurang2nya 6 bulan atau setahun sekali. Dan sekiranya ada yang tak kena boleh kita rawat dari awal.




Tekanan Darah Murni



Ok berbalik kepada masalah penyakit darah tinggi Murni setahun yang lepas. Hari2 Murni amalkan memakan supplement Omega Guard & Garlic Complex iaitu Set Darah Tinggi Shaklee. Semalam Murni check tekanan darah Murni dan Alhamdulilaah tekanan darah Murni dah kembali normal malah lagi cantik dari tahun lepas. Bacaan tekanan darah Murni adalah 106/71. Kawan2 oleh rujuk chart tekanan darah kat atas untuk lebih detail. Murni sangat2 happy. Tak sia2 Murni laburkan duit banyak untuk ubati penyakit darah tinggi Murni di dengan hanya mengamalkan supplement Set Darah Tinggi Shaklee ni. Haritu ada juga suami suruh ambik ubat hospital tapi Murni memilih untuk makan supplement saje. Sebab setahu Murni ubat hospital bukan merawat penyakit darah tggi tapi dia hanya mengawal tekanan darah dari naik. Kalau kita lupa makan atau berhenti makan, bacaan tekanan darah lagi akan naik dgn lebih tinggi. nauzubillah..




Ubat Darah Tinggi



Mesti kawan2 tertanya2 berapakah harga Set Darah Tinggi Shaklee yang murni makan ni. Untuk Omega Guard harga sebotol hanya rm136 dan Garlic Complex harga rm47.50. Nampak macam mahal kan??? Tapi kalau nak dikira kesihatan jantung dan nyawa kita lagi mahal kan??? Duit boleh dicari tapi kesihatan kalau terabai bukan sahaja diri sendiri yang susah malah ahli keluarga terpaksa menanggung sekali. Dan kalau melibatkan nyawa lagi laa kesian. Murni bukan nak menolak qada dan qadar ilahi..tapi bak kata orang "mencegah adalah lebih baik dari merawat"


Set Darah Tinggi Shaklee



Psst: Kalau nak harga yang lebih murah dan harga promosi boleh jer join Ahli Shaklee dengan penjimatan discount sehingga 33% (bergantung pada supplement atau produk).



Nak tahu kenapa Omega Guard sangat bagus untuk kesihatan Jantung dan Tekanan Darah kita boleh tekan sini


Omega Guard Shaklee



Nak tahu khasiat Bawang Putih dalam Garlic Complex Shaklee sebagai Ubat Penyakit Darah Tinggi Murni jemput baca entry INI


Garlic Complex Shaklee


Jika kawan2 ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan jangan segan2 contact Murni ya..Dan jika berminat juga nak dapatkan Produk Shaklee boleh call/whatsapp Murni / Diela : 013-313 6199..InsyaAllah Murni akan bantu.









Artikel Menarik Yang Lain

2 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang