Permainan Hot Wheels Spin Storm untuk Anak2

6:34 PM



Assalamualaikum..


Alhamdulillah berkat berjimat ceremat baru2 ni boleh beli mainan idaman Danish..Sebenarnya permainan Hotwheels ni husband yang minat dulu. Dia pon pernah beli kereta Hotwheel kat Danish. Tapi katanya tak seronok main kereta Hotwheels ni tanpa track dia. Lepas ushar2 kat Toy R Us & Aeon Danish berminat kat Track Race "Spin Storm" ni. Dan kebetulan pulak haritu Aeon ada buat sale. Jadi kami beli laa dengan discount 10% & dapat Aeon Cash Voucher..untung laa juga..



Hot Wheels Spin Storm











Balik2 rumah terus laa bapak budak2 ni godek2 dan pasang2. Murni just tengok ja..bukan tau ape pon..kKita serahkan pada yang pakar sahaja..hehehe. Baik Murni p dapor masak lagi best..



kena pasang sendiri














mujur ada manual 


Yess dah siap



Dan kebetulan pulak kawan blogger Murni dari team Projek Blogger Utara iaitu Miss Nina yang bekerja dekat Mattel (kilang pengeluar Hotwheels ni) sudi tolong belikan beberapa buah kereta lagi kepada Danish dan Alysa. Dan ada banyak juga yang disedekahkan olehnya kepada kami. Jadi koleksi kereta Hotwheels Alysa & Danish setakat ini ada 29 biji. Terima kasih Miss Nina..Nanti lain kali tolong belikan lagi ya..memang berbaloi2..




Danish duk kira kereta Hotwheels dia



Koleksi kereta yang ada



Siap pasang..simpan dulu esok baru main..


Dan keesokan pagi tu bangun2 tidor terus main..kemain seronok diorang...Track Hotwheels ni boleh main untuk dua orang..sebab dia ada 2 controller. dan kalau kereta ada banyak lagi laa best..kira macam lawan2 lumba kereta la..kereta sape yang jatuh dia yang kalah.. Dan ada juga beberapa buah kereta yang tak boleh main kat track ni seperti kereta yang muncung panjang2..kadang2 akan sangkut dekat sambungan atau bumper..














Akhir sekali kepada yang dah lama mencari track hotwheels ini Murni rekomen sangat track Hotwheels Spin Storm Ni..Terima kasih abang kerana sudi keluarkan duit untuk belikan anak2 mainan idaman mereka.







Artikel Menarik Yang Lain

6 ulasan

  1. anda di tag!

    http://www.mohdnoorshawals.com/2016/03/segmen-top-blogger-2016-by-nurzulfa.html

    ReplyDelete
  2. wah..ni kalau anak buah tengok ni..mesti diorang mau hihihi nampak best!

    ReplyDelete
  3. hehe sama la anak buah mesti suka kite x kawen lg huhu

    ReplyDelete
  4. best laa Danish.. Kimie dah lama mintak track nih tak beli2 pun..

    ReplyDelete
  5. uishhhhhh tersuka tanpa sengaja dah ni... nak pm2 nina lepas ni hahahhaha

    ReplyDelete
  6. pergh banyak tuuuu.. sakan la anak2 akak main.. =D

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang