S Pink Premium Pointer

Mengidam Burger dekat Rockstarz Burger Pulak !!

Assalamualaikum dan selamat malam...



Sejak semakin membesar ni perut asyik lapar jer..

Tak boleh nak tidur pulak duk teringat nak makan burger..

Nasib baik encik suami dah tidur..

Kalau tak mesti dah start enjin kereta terus ke Restoran Rockstarz Burger..

Sabar-sabar la dulu naaa..

Tunggu Ahad 15hb 11 ni geng2 #Bloggerutaraofficial akan serang Restoran Rockstarz Burger ni secara berjemaah..

Nantikan kemunculan kami disana Ahad nanti..




Jommmm!!!!






Jom Jamu mata dulu...

Zasssss

v
v
v
v
v
v





















































16 Komentar untuk "Mengidam Burger dekat Rockstarz Burger Pulak !!"

hahaaa buat kita lapar plak sis ='(
salam perkenalan sis..

smartiesmoo.blogspot.kr

aduhaiiii kak murni..tak tahan tengok lelehan cheese dia tua haaa..=D

sapa yang tak mengidam kalau tengok burger meleleh macam ni

sedapnyaa,ngidam burger malaysia,,burger dkt mesir ni rasa x samaaa dgn malaysia :'D

Wow weeeee..memang melelehhh chessee tu... mesti sedap :) Salam kenal n follow sini

apalah sedapnya burger ni... huu...

abislah geng2 #bloggerutara #bloggerutaraofficial jd terlajak boroi ahad ni hahahahaha

amboiii sedapppnya burger tu Murni.... nak jugakkk...hihi

teringat ingt beger kari tu. OMG sedihnyaaaaa huuuu

adus tengok la cheese sampai meleleh2.. isk takleh jadi ni..

meleleh air liur tgk burger tuhhhh hehehe

Aduhai.. meleleh air liur nengok kan berger nie..

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH