S Pink Premium Pointer

Dinner LWEH 2015 Tema Bollywood...Ladja..Ladja..



Assalamualaikum..



Ape ke hal Murni duk tayang baju ala2 Bollywood ni..

Raya Deepavali dah lepas dah..

Sebenarnya baju inilah yang bakal Murni pakai masa malam Annual Dinner Hospital Lam Wah Ee 28 November 2015 nanti..

Hospital bagi tema "Bollywood VS Hollywood"

Jadi baik pilih Bollywood senang sket..

Hihihi



Baju Annual Dinner 2015



Sebenarnya baju ni baju pinjam jer...huhuhu

Tapi better pinjam ler kalau beli mesti mahal kan..

Lagipon bukan selalu pakai..hihihi

Nantikan kemunculan Kajoool pada malam 28 Nov nanti di Hotel Equatorial Penang nanti..

Hihihihi



Baju ni ada seluar tau, tapi bahu xda jadi kena pakai inner la



Cantik kan manik2 dia


siap dgn gelang sekali



Bhole Churia...Bhole Kangana



Ni gambar lama masa kerja kilang dulu kawan India buatkan..




Adoiii

Tak sabar la pulak..

hihihi




Ok, Baiii


25 Komentar untuk "Dinner LWEH 2015 Tema Bollywood...Ladja..Ladja.."

sakan kak sakan !!! habislaaaa abam susah hati nanti akak pakai lelawa ni =P

wahhh.. mesti lawa nii. gambar share laa nanti :D

Eh ! Cup ! Awat jari macam gebus ja tu...

thanks, baju jer cantik..tuannya biasa2 jer

takpe SYM, sebelum kuar tu akak menari la satu lagu..Bhole Churia..Bhole Kangna

InshaAllah..lawa ke tak lawa kita tengok jer nanti

Jari yg pkai inai tu masa gemuk dlu..4thn yg lps..loni dah kering dah

wow..mesti gempak nanti kan Murni... cantik baju hindustan... hihi...jgn lupa upload pic nti..:):)

wahh kemain la t ya..hihi..msti lbh cun!

waaa.....boley churiaaaaaa.....ladja ladja.....ooooooooo...hehhehee

xsabaq nak tgk mokcik murni transform jd retis bollywood..bhole churia bhole kanga haiiiiii
hehehe

wahhh sakan ya...melaram la nnti..hihi

gelek sakan la nanti.. hehehe
xsabaq nk tengok kajol 28 nov !

X sabar nak tgk kak murni transform jadi kajol.. hehehe

tak sabar nak tengok akak hihihi

jadi kajol la nanti ek? hihihihi kak murni kulih cerah pakai baju cenggini mesti naik vavava vom punya

tak lama lagi dah.. ahad nie ja..sabaq kak sabaq..=D

eheheh ingat tau nanti hapdet story satu round..
hehehe..

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH