S Pink Premium Pointer

Bunga Nur Alysa Sophia

Mawar merah ni memang bunga kegemaran Nur Alysa Sophia..Hari2 dia petik bila balik sekolah..Tapi semalam punya la berposing..letak dekat telinga sambil suruh ibu ambik gambar..So layankan jer laa..Dah macam Mek Bunga pulak dia..hihihhi




Kebetulan kelmarin ada 2 kuntum yang sedang yang sedang mekar..sejak 2 menjak ni rajin betul dia berbunga..hihihi







Yang ni masih ada 3 lagi kudup..syok laa Alysa nanti dapat bunga lagi..

















"Ibu2..cepat ambik gambar Alysa pakai bunga ni"..Alahai dah pandai melawa dah anak ibu ini..















14 Komentar untuk "Bunga Nur Alysa Sophia"

kebetulan baju pun sama kaler ngan bunga tu..mmg comey anak dara sorg ni

Selayaknya mawar merah itu untuk kamu sayang..

cantik alysa! dah mcm cerita dedulu letak bunga tepi telinga.. hehehe.. husna suka mawar yg berbau.. sedap je..:)

terima kasih makcik El..nanti jumpa alysa lg ya..posing pkai bunga jg

jgn kata anak..maknya pon suka..hihihi thanks

thanks uncle Zumal..comel nurun maknya laa kut..kikiki

thanks auntie husna, mawar ni memang wangi..tu laa dah mcm arwah Roseyatimah

hari hari Alysa petik ka ? ehehe.. kalo CT petik bunga mak mmg kena cubit la..

amboiiii habis dia tu. ihihihi. comel je perangai

Amboi kemain yer dia.. dh pandaii melawa...hehehe

wahhh kt rumah pon tanam bunga ros.. wangi rumahh

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH